Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 hairdo 板
[變髮] Fin燙捲(中長髮)公館 HG2店
Jul 6th 2013, 09:03, by jessiechu

作者jessiechu (Jessie J)

看板hairdo

標題[變髮] Fin燙捲(中長髮)公館 HG2店

時間Sat Jul 6 09:03:26 2013

小妹我運氣還不錯耶新髮型好看好整理((*^o^*) http://ppt.cc/bopg 行動派的我腦中想著的事情就要馬上完成 燙髮也是幾分鐘決定的事情遇上FIN也是個機緣~以不指定設計師的方式碰到FIN~超LUCKY! 剛開始原本想要燙C型燙,有一個彎度的髮型好可愛,但是聽了FIN給的建議後我就微調一 下我的計畫ψ(‘0’)ψ 上面還是燙直,其實主要是把頭髮整體的質感燙出來,下面就燙一般捲,因為FIN聽我 描述平日對頭髮的懶勁衡量我應該是不太會整理C型燙的人(’^_^`) 被看透透猴腮雷~ 直接燙捲而不只是燙一個彎的好處是可以變化更多的造型,唯一怕的是被燙成歐巴桑拉 (’。_。`)不過他跟我說不需要擔心,而且燙完頭髮綁起來也會好看(*_P*) 真的超可愛的~已經推薦我朋友去找FIN弄頭髮~當然也要向你們真心推薦~不會讓你失望的 拉(///▽///) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.63.117.58

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()