Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 movie 板
[好雷] 4DX 淒厲人妻 笑翻了
Jul 6th 2013, 09:13, by dwen2215

作者dwen2215 (悠悠)

看板movie

標題[好雷] 4DX 淒厲人妻 笑翻了

時間Sat Jul 6 09:13:37 2013

我是去看玩命關頭6時候前面預告片 看到了人妻 我是個笑點很高的人? 很難笑的人 不過看預告就笑出來了 可能戳到某個點 就決定去看了 防雷~~~~~~~~~~~~~~~~ 你沒看錯~ 我選了4DX 純粹是因為我沒看過4DX的 現場選4D也是蠻多人的~ 這是鬼片嗎? 不~一點都不恐怖 就算是小奈變身 都沒特別感覺 但是....我還是被嚇到了~ 因為....就在氣氛緊張 突如其來的椅子大震動~然後.... 剛好配上隔壁一群女生的超極尖叫~害我嚇到了 人嚇人比較恐怖...... 椅子真的蠻震的~比我想像中 好玩~ 每次 道士頭被踹 或怎樣 椅背還會像按摩椅一樣 突然推你被= = + 在某些澗水花的地方 前方會對你噴水~ 戴眼鏡的朋友 請結哀 我就是被噴的眼鏡都是水 雷電交加的地方 還會給你開閃光燈 這我真覺得有點雞肋 好像有所謂味道這個?~~~不好意思 我鼻子只有聞道我再吃爆米花的手指香 這部片 搞得我前面一直笑~後面一直哭~~~ 小邁原來早就知道小奈已經死了 還裝做什麼都沒發生 他抱著屍體痛哭的時候~我都跟著噴淚 很推薦大家去看~~~笑料不斷又感人~~ 至於4D 喜歡椅子震來震去的可以選= = + 話說 我第一次被震的時候 差點噴出爆米花~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.211.192

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()