Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Tiguan1.4skyline小小開箱
Oct 29th 2014, 14:32


在考慮許久之後決定買Tiguan了
等了2個星期終於等到嚕~
分享一下
我是買太妃棕


老公本想換黑夜藍
可是我還是比較喜歡棕色嘿嘿~


因為有開去墾丁玩
所以回來我有自己把它洗香香
還把輪圈也刷洗乾淨囉
我喜歡亮亮的輪圈


天窗露一下

我昨天才開始開新車上班
但是挺快就適應了
因為車身也不算大
距離很好抓
有倒車顯影和雷達
我終於可以停的正了
女生開很適合唷

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()