Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
同事說華為這隻手機好像比紅米還划算?
Mar 11th 2014, 05:53

今天跟另一個同事聊天的時候聊到換手機的話題
由於我的手機快要壽終正寢了~想說換一隻最近很夯的紅米
結果我的同事立馬要我等等........他說他親戚做通訊行老闆,放出Honor 3C快進台灣的消息
他說那隻絕對比紅米好.....叫我等那支出
可是我還是想要快點換新手機.....
由於我本身是從事業務的工作..雙卡雙待這個功能滿重要的

我剛剛查了一下...我同事說的那支手機也有這個功能, 大陸價格好像換算台幣也不到4千元…
因為我對手機的使用沒有這麼重度......所以我實在不知道要怎麼分辨哪一隻比較好
所以我到底該等新手機上市還是上露天買新的紅米
不知道各位米粉有什麼建議???或是哪位3c達人可以幫我比較一下!!!!
感謝感謝~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()