Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[問題] 得饒人處且饒人?
Mar 6th 2014, 15:27, by VER

作者VER (可亥金)

看板Salary

標題[問題] 得饒人處且饒人?

時間Thu Mar 6 15:27:24 2014

前公司把我轉調部門,轉調部門也就算了,還被減薪近五千 還被從月休八日變成五日,然後一月份瘋狂加班到30H,結果被老闆說我是辦公室人員,是沒有加班費的,當時氣不過就去申訴。 我在二月底辭職走人,然後勞動部打電話來跟我確認我還在不在前公司,他們準備要過去查核,時間敏感 怕前公司會質疑到我身上。在申訴完後,主管一直跟老闆爭取應該要給我的加班費,之後是主管直接拿現金給我秘密的加班費。我也跟勞動部告知有這件事,然後勞動部就問我那還要不要去查公司,我遲疑了一下,最後還是請他們要去查,只是心裡感覺怪怪的,會想這樣到底好不好…… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 39.15.0.128

keyboard22k:認真說,該查 03/06 15:52

abm311:第一句的描述已經違反職務異動五原則了。 該查 03/06 15:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()