Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 火辣女友變身時尚好媳婦
Jan 19th 2014, 20:48, by redapple42

作者redapple42 (我要蘋果光 )

看板Boy-Girl

標題[求助] 火辣女友變身時尚好媳婦

時間Sun Jan 19 20:48:36 2014

代PO 謝謝各位大大閱讀文章 我女朋友的穿著平常比較…火辣一些 就我觀察,她在路上確實很容易吸引到眼光 她的朋友都說她長得像高圓圓?! 以上沒有別的意思,認真發問 最近要談婚事了…我家裡的長輩比較保守 我姐只要平常少穿一些布料 上桌後除了問工作外,第一件事情一定就是問為什麼穿這麼少 久而久之雖然也習慣了,但我希望免去長輩問這個問題時的尷尬 而我女朋友平常喜歡逛淘寶網 我在想趁她逛淘寶時,推薦一些我現在在這裡問到的穿著方式 並表示我想看她這樣穿,願意代為支付的訊息製造雙贏呵呵 請問各位有沒有什麼「時尚好媳婦」必備良方呢? 之所以會說時尚好媳婦的原因是因為也不希望真的太保守或是良家 總是有一天會穿回她的舒適帶衣著的,我在想是以最低限度飛過長輩的眼光 之後如果有所突破也比較好適應… 謝謝大家了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 198.143.2.125

crackedup:高圓圓很正耶 01/19 20:50

linyungjen:以後住家裡? 01/19 20:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()