Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
給年輕人:我40歲,我如何買到五億的帝寶?
Jan 18th 2014, 03:09

Jinq.Liuh wrote:
這篇不囉嗦, 今世買...(恕刪)

咦~

一般人買帝堡就是要住或節稅,

既然要住何必花錢買呢!

更不用去死吧~

只要去應徵看護或幫傭就可達到了

重點是還有薪水可領,小費可以拿,分紅可以吃啊 !

我一個大哥就是這樣對待外傭的(我去他家吃飯也要入境隨俗給小費,打牌贏錢也要給吃紅),因他說如不好好善待他們,傢俱刮花的及傢飾珠寶損失的更多,或家中老幼婦孺被動手腳的機會也多,上了我人生一課呢 !

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()