Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
換手機 Desire 700 VS 蝴蝶
Jan 5th 2014, 13:21


各位大大好

我妹妹最近要換手機

有來詢問我的意見

目前她是Desire 700 與 蝴蝶機 兩隻在抉擇

原因是因為價格目前差不多~

不過卻不曉得要選哪知好?

找了Desire 700的開箱文 似乎不多

想請擁有Desire 700的大大們分享一下使用感受~

蝴蝶機的好評 讓我妹妹還是將他列入考慮名單中

只是畢竟已經過了一年 還是有些擔心

而且Desire 700的外型比較新潮討喜

雙喇叭 跟BlinkFeed 也是一大優勢

懇請對蝴蝶跟700有研究的大大們解惑

如果700跟蝴蝶差不多的話 應該還是會推薦我妹選700^^

只可惜手機是家母出錢

不然我也想要跟我一樣入手一隻萬妹XDDDDDD

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()