Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[自由] 明明愛你的歌詞
Dec 12th 2013, 03:08, by LeftVision

作者LeftVision (左見)

看板TaiwanDrama

標題[自由]明明愛你的歌詞

時間Thu Dec 12 03:08:28 2013

詞:李玟萱 曲:鍾建茵 唱:林凡 太珍惜 太想繼續 太在意 我們的這份默契 情願現在這樣 留在原地 可是我的淚滴 為什麼不休息 是沉默 讓我犯了過敏 懦弱酸了眼睛 可是我濃濃鼻音 為什麼不留點餘地 微笑快要不能呼吸 思念揮之不去的歎息 偽裝沒有力氣 這樣 明明愛你卻要騙自己 是我害怕未來沒有了你 不言又不語 不理也不應 是這世上最殘酷的徒刑 我只能 明明愛你卻要騙自己 騙到最後自己都不相信 我的在乎 帶走我的勇氣 不問可不可以 留在愛你的原地 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.129.32.236

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()