Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 結束吧友誼
Dec 4th 2013, 03:41, by beattheman

作者beattheman (QAQ)

看板Boy-Girl

標題[心情] 結束吧友誼

時間Wed Dec 4 03:41:52 2013

當初是妳靠近的,後續彼此關係也越來越好。知道妳男朋友在遠方所以很寂寞,所以希望有人可以陪伴。而我也一直保持著好朋友的距離陪著妳。 但這種紅粉知己的關係可以結束了。 妳越線了,妳在挑戰我的極限。 快樂的是你,痛苦的是我。 約我吃飯我也不會答應了 也不想整天陪妳聊line了 也不想理會妳的噓寒問暖 也不想在寒冬載妳出去了 月事來我也不會再送晚餐到你家樓下了 今天當妳問 怎麼還沒交女友時 我只能苦笑... 知道妳是故意這麼說的,但妳太自私。 妳不能在這麼曖昧後才跑來畫那若有似無的界線。 這次下定決心了,寧願失去妳這個朋友也不要再這樣下去。 別一直跟我曖昧再跑來跟我說妳有多愛他 I don't give a fuck. 如果妳的感情真的像妳說的那般堅定,就請別來煩我這備胎。 我還有我的生活要過,沒那個意思請別整天煩我。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.12.177.53

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()