Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[心情] 為什麼總看不開
Oct 24th 2013, 18:57, by mija422

作者mija422 (哞意思呀~)

看板Boy-Girl

標題[心情] 為什麼總看不開

時間Thu Oct 24 18:57:31 2013

我跟學姐相差了8歲 大概是寂寞慣了 看到她自然而然的燃起了保護她的衝動 我告白了 當下成功了 雖然她有一個男朋友 這期間瞭解了她許多以前的故事 這其中來來去去的其他人 現在因為許多原因而分手了 但我總是放不下... 她說她這樣壓力很大 我也不想多添加她的壓力而答應分手 她生日 她以前有段刻苦難忘又惋惜的戀情跟她連絡 她臉上笑容藏不住 沒有了對我板起的臉孔 好吃味... 或許她對以前那段戀情是惋惜 對現在這段戀情是不捨 對我呢...? 大概是無所謂吧 我只是個在寂寞的時間點的一個玩物 -- ○┤ 因抽菸而寂寞 ξ │ 還 ○- │ 是 (╯ │ 因寂寞而抽菸 _ˍ▁▂|)_____│_______________ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.255.202.160

cheesega:是啊,拍拍 10/24 18:58

relgu2071:填補寂寞 10/24 19:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()