Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
Re: [閒聊] 生前企業不適合職棒
Oct 24th 2013, 05:14, by rrrz

作者rrrz (RRRz-銘)

看板Baseball

標題Re: [閒聊] 生前企業不適合職棒

時間Thu Oct 24 05:14:33 2013

鄉民好像對龍巖集團有一定疑慮 做為一個算是伴隨著龍巖成長的人(?) 好像該出來講個幾句 龍巖董事長家早期是做電子相關產業和日本人合資的 後來經營不善還是怎麼的就收掉了 不過在日本學習到了他們對生命產業的尊重以及人家的專業方式 回台灣後創立公司 迅速幹掉了北部其他的生命產業 我父親曾經是該電子場的課長 雖然電子廠收掉後我父親自己出來開公司賺錢 但中間一直都是有聯繫的 在自己家的小加工廠旁有開一個賣龍巖塔位的辦事處之類的 詳細名稱我忘了XD 小時候都是在辦事處玩XDD 話說那時靈骨塔那類的真的不好做 太多詐騙了.... 但龍巖對生命事業的專業 真的不是傳統的殯葬業能比 後來長大後家中專心做加工事業就沒有再繼續參與龍巖賣塔位了 我家只是個平民百姓 不是什麼好野人 但至少我爸還是有跟李董事長打過麻將(人家身家突破天際打小牌XD) 就我家的認知而言 龍巖就算有背景也絕對不是什麼搞黑道的 我是很希望龍巖接手兄弟象的!! 以上內容可能跟棒球版無關 但看一堆人任意抹黑實在不甘心 不知道這樣夠不夠有說服力... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.161.96.187 ※ 編輯: rrrz 來自: 218.161.96.187 (10/24 05:17)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()