Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[變髮] 剪染髮 HG Pauline
Sep 12th 2013, 01:04, by woodbon

作者woodbon (伍迪繃繃)

看板hairdo

標題[變髮] 剪染髮 HG Pauline

時間Thu Sep 12 01:04:40 2013

我經常去染髮,每次只要看到現場有人染淺色系 我都忍不住盯著看,內心好羨慕~因為我不能染這麼淺的顏色啦~~~~~~~~ 所以走大地深褐色路線,是有原因的à髮質比較差,http://ppt.cc/5p5F 深色可以稍微掩飾一點~~~~~替我製造美麗的誤會! 我也常在心中os分岔好難擺脫~~甩也甩不掉!!這回不得已還是請Pauline幫我修了 一些長度! Pauline對我一直就像很會照顧人的大姐姐, 雖然從家裡去公館有些不便利,但是已經很習慣只找資深設計師!偷偷洩露~~~HG的設計師 其實有滿多看不出真實年紀XD 正是因為這樣~~~我常在變髮型的同時,跟大姐姐們請教皮膚的保養之道~~真正的一舉兩得! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.12.15.169

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()