Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[變髮] hss技術總監 karso不錯, 但是.
Sep 10th 2013, 20:24, by free9ight

作者free9ight (9ight)

看板hairdo

標題[變髮] hss技術總監 karso不錯, 但是.

時間Tue Sep 10 20:24:17 2013

不得不承認已經邁入八年級口中.. 大叔的年紀,不過我老爸教,人千萬不可輕易服老, 去找karso圖的就是看青春的尾巴能不能給我抓住一下 想當初還是傲肖連的時候也混ptt, 現在用的菜鳥帳號純粹潛水八卦版 誰想到潛水夫好好的不當,斗膽在美髮版發文還敢附圖! 咳..不然我要去汪踢徵什麼嗎 瘋話少說,言歸正傳,這個技術總監頭銜不是喊假,我要求簡單,頂多平常 抓幾下,我不要很娘的整天找鏡子照,他也沒多說, 色調決定後,只跟我說他要修飾我的圓臉... 說話真直 白,直接擊中我的痛點,歪腰 我說沒修飾好我就要衝ptt拆你招牌 他又謙虛說有批評才有進步..人其實不錯,不講話時太酷,一開口又太直 交給大家公評吧,我個人感覺價格親民、染剪功力不錯,就差在他說話的藝術有待加強 圖,內有大叔小心慎入 http://img513.imageshack.us/img513/4745/utjc.jpg
-- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.245.65.177

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()