Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[贈送] 今天下午的擺攤贈送
Aug 24th 2013, 15:33, by sunkisst

作者sunkisst (香水柑橘)

看板ChangHua

標題[贈送] 今天下午的擺攤贈送

時間Sat Aug 24 15:33:54 2013

大家好,今天下午的擺攤贈送, 因為下雨的關係,可能會延到五點我在出來擺, 如果繼續下雨的話,就會暫時不出來擺囉, 另外,之前跟我預約的朋友, 還是可以來拿,再打個電話給我就可以。 另外,非常重要的,我這裡不是資源回收場, 不知哪位仁兄上次在我這邊樓下放了一整套的二手漫畫書, 有海賊王跟幸運女神,還有一堆黑膠唱片, 因為我這邊是市場,每天都會有收資源回收的婆婆來整理, 上面你要托我送的漫畫書跟唱片都被收去回收了, 請不要無聲無息的偷偷放過來,至少寫個站內信給我喔, 這樣很可惜的,感謝。 PS: 為什麼我會知道, 因為回收的婆婆掉了幾本漫畫跟唱片在路上。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.225.152

slcgboy :回收的會隨手把別人家門口東西撿走 材不管暫放還是啥 08/24 15:40

sunkisst :是阿 很可惜 08/24 15:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()