Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[問題] 古亭地標評價
Jun 30th 2013, 17:34, by a6598

作者a6598 (Woo)

看板MobileComm

標題[問題] 古亭地標評價

時間Sun Jun 30 17:34:12 2013

先來說點傷心事 我的TX買不到三個月,結果在我騎車時不小心飛出去了 有人檢到,還用我的line回我朋友說要還我(我朋友先line我手機) 但是我手機一發現不見時我怎麼打都打不通(line事件事在我發現不見兩個小時後) 之後我繼續狂打手機就是沒有回應 然後晚點就關機了 由於得上外縣市工作了沒手機也不是辦法,只能先去補卡了 雖然有報警了但知道如此一來手機找回來的機率就更渺茫了... 回到正題 想去古亭地標再買TX空機(真的很喜歡這支手機..) 因為怕會繼續倒霉下去先來問問店家評價如何... 不希望遺失手機已經夠傷心了 又買到不OK機子店家又不負責任 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.230.60.122

howshue :買過 沒什麼問題 06/30 18:01

deron08 :評價還OK吧.板上少數推的通訊行.我去買過兩隻. 06/30 18:02

energie9999 :進去直接說你要買空機就好 通常不會浪費口舌推銷.. 06/30 18:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()