close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
[靠櫃] 忠孝sogo Givenchy天使櫃哥
Nov 6th 2014, 11:37, by ukk900

作者ukk900 (猴子愛吃香蕉)

看板MakeUp

標題[靠櫃] 忠孝sogo Givenchy天使櫃哥

時間Thu Nov 6 11:37:50 2014

第一次發文(還是用手機,如有排版問題請見諒 這位櫃哥真的是我靠櫃以來遇過最天使的!!! 去年開始用Givenchy ,因為我很愛問問題每次路過sogo,都會跑去問,還會問其他品牌的 東西,櫃哥都很認真跟我討論!!還會送我試用品!! 印象最深是我只是去買個200元的粉撲,他就給我美白化妝水跟持久粉底液的試用品>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 120.96.98.66 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1415245073.A.57A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()