close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 生日祝福 動態看不見 ?
Sep 21st 2014, 19:48, by GranTorino

作者GranTorino (セシル・ハーヴィ)

看板Facebook

標題[詢問] 生日祝福 動態看不見 ?

時間Sun Sep 21 19:48:21 2014

想請問各位版友 在我生日那天 fb顯示有66個朋友在我的動態塗鴉牆留言 不過詭異的是 我本人只能看到20幾篇文章 其他我都看不到 但我用我女朋友的臉書看 確可以看到所有人在我動態牆的留言 請問我要怎麼樣才能看到所有生日祝福的文章 我得回一下 不然看到的人有回 看不到的不回,怕那些朋友會覺得我大小眼 有人知道這是怎麼回事嗎 thx -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.34.150.22 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1411300103.A.C66.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()