Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
元城千謙苑
May 30th 2014, 02:43

昨天去看了在自己住家附近的新建案
接待中心在復興路上
基地則在樹仁公園旁.算是永久棟距
我家也是在公園旁唯一大樓社區
另一側也有一個建案叫"森林苑"
這個公園算是已被大樓完整包圍了

進入正題
接待中心很氣派
小姐很客氣(本來想說會有種很高傲的態度說)
很詳細的介紹建材跟格局
規劃3-4房
40-52坪
本以為頂多開個25就覺的差不多了
沒想到小姐說他們的售價是 28-34
原來南區已敲敲的來到3字頭了啊...而且就我家旁邊耶

我好高興啊..

因為我家我可以開20去賣了...哈哈

最後小姐也開了總價給我
44.11坪加一個b1中車位7.52坪
總價1419

哇...我家旁邊建了一棟廣告價都要4位數的大樓
小姐也很阿剎力的說他的權限可以給我的優惠價是1400萬整
我好感動啊
便宜了19萬耶

她說如果想要買的話.
這星期六6/1帶訂金去找她..才有這個價哦

各位大大你們怎麼看呢?

ps:目前聽說賣了四十幾戶..總戶數為144
還沒正式推出呢..大家要買要快哦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()