Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[求解] 產瘤 腦血腫 已經鈣化問題
May 30th 2014, 01:54


一個月前小Baby健康出來報到了,但當時頭頂右邊上多了一個小包,詢問醫生後,醫生才告知那是產瘤,一陣子後就會自然吸收掉,不用去管她,但隨著日子一天一天過去,產包只有越來越大,我查詢網路相關文章,說法卻是兩極,有說不理他的自然會吸收掉,也有說要輕柔的,兩種說法讓人一點頭緒也沒有。
三個禮拜後我忍不住了,帶去給仁愛的小兒科醫生,醫生也說不用管他會慢慢吸收掉,我也放心不少,
但直到現在滿一個月了,整個包沒幾天就”快速鈣化成骨頭的硬度”也就是硬到跟骨頭一樣,我又開始慌了!!!! 因為Baby是男生,所以頭形我還蠻在意的,到底我該做些什麼?而這鈣化的包真的會被吸收掉嗎?醫生真的沒有騙我嗎?

目前有點鬱悶的新手拔拔想請問有相關經驗的拔拔跟媽媽們,可以跟我分享一下相關經驗嗎? 謝謝了!

走了一圈~我才發現自己不需要創作與獨特,就可以依自己感覺拍出喜歡的照片^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()