Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 家有爛人劈腿
Feb 26th 2014, 21:05, by kohaiyu

作者kohaiyu (me)

站內Boy-Girl

標題[求助] 家有爛人劈腿

時間Wed Feb 26 21:05:29 2014

我家有某爛人男生 跟女朋友A交往了五六年 過年過節A女也都會帶伴手禮到家裡來玩 平常偶爾也會打電話跟我爸媽問好 最近我媽跟我哭訴,他接到爛人的電話後幾乎天天在哭 他跟B女交往了半年 過幾天B女要接爛人出去玩,然後大爛人要帶他回家吃我媽煮的飯... 之前大爛人跟A女吵架時,有跟老媽說:他還算單身 想多認識幾個 擇其最愛者 (在我看來根本是個花心鬼 看一個愛一個) 我媽覺得如果將心比心,如果A女是自己的女兒該怎辦..... 他不想插手管小孩子的感情 但她就是很不開心@@ 因大爛人跟父母講話若聽到不順耳的就會生氣大聲咆哮,所以爸媽也都不知道該怎辦 請問各位大大...該怎麼處理比較好... 看老媽每天睡不安穩 情緒低落實在很心疼 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.68.129.47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()