Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[請益] 自然捲髮型設計師
Jan 1st 2014, 21:18, by anergyst

作者anergyst (小菲兒)

看板hairdo

標題[請益] 自然捲髮型設計師

時間Wed Jan 1 21:18:45 2014

小妹我深受自然捲困擾了20個年頭 去信任的髮廊花個1300燙直 但兩個月又要去一次…… 實在太傷荷包啦! 而且最後也發現有時候真的被匡了…… 最近想換新的設計師……處理我的亂髮! 請幫我推薦臺北捷運附近的店家 名稱 設計師最好是女的……價錢便宜…… 要求有點多!痾……我實在很想用團購去碰運氣 只是怕弄出來我會崩潰阿 請版友幫幫我!!感激!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.214.177

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()