Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Disney Gifts for Everyone

Find the perfect gift for your family and friends at the Disney store. Explore merchandise of all your favorite characters.
From our sponsors
[變髮] 心花怒放推薦 HS技術講師DEVin
Nov 4th 2013, 18:23, by lynnhxa

作者lynnhxa (你說呢)

看板hairdo

標題[變髮] 心花怒放推薦 HS技術講師DEVin

時間Mon Nov 4 18:23:25 2013

看完勿鞭> http://miupix.cc/pm-1DXLQA 那是燙染完畢講師拍的不關我的事啊 {推的一乾二淨} 我不是江湖上傳說的賭神喇 是我堅信做人還是低調比較好 阿不過我拍很多張在他的粉絲團 我點進去看有正面 背面 還有側面照 拍的十分多 弄得我像麻豆一樣 醬說來應該跟他收錢才對吼 說真格這麼多年來 DEVIN讓我一路從東區跟到公館來 從少女變成少婦*AHEM*清痰中 死忠追隨必有其魅力所在牙 你不信可以去看他作品裡的我 燙的嫵媚性感 染的說質感有質感 每每大整完 我不能說真的變美 要說也應該是信心大增讓外表呈現一股閃耀的自信美 現在的我 過了差不多的年齡 有一定的見識 懂得判別技術好壞和哪些造型合適與否 中間也不是說不曾找過其它設計師 是比較到最後會固定去找的設計師就那一兩個 聰明的捧友看到這會想知道我口袋另外個設計師名單嗎 下次去找另外那位時 我打算再來放賭神的背面照 請期待唷 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.248.88.174

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()