Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
Re: [心情] 在外島當兵的心情...
Nov 4th 2013, 09:12, by hn13309482

作者hn13309482 (QMO)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 在外島當兵的心情...

時間Mon Nov 4 09:12:33 2013

我的情況是相反 我在台灣當兵 女友跑去澳洲念書 一開始也是新訓都會打電話給他,而且感覺都還不錯 後來下部隊也是買skype點數打給他 結果慢慢的也是認為每天打太頻繁而不爽 之後因為任務關係要航海三個月,甚至到了每個國家的港口都還會特地播電話給她 當時航海回來就快退伍 電話中跟他說我退伍後要去澳洲找她玩 沒想到一直拒絕我,不讓我去澳洲 原來就是跟人跑了,綠光罩頂 之前朋友一直跟我說這種遠距離戀愛遲早完蛋 我卻也不相信,信誓旦旦的說我們感情不是你們想的那樣 結果嘞 顆顆 -- 曾經有一個很棒的idea出現在我腦海裡 但是我卻沒有珍惜 直到別人發了paper後才後悔莫及 做研究最痛苦的事情莫過於此 如果老天可以給我機會再來一次 我會跟我說一句話"灌paper" -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.67.35.2

lingray:至少敦睦艦隊是難得的體驗啦 11/04 09:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()