Blogtrottr
批踢踢實業坊 Food 板
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
[抱怨] 反推慶城街海南雞飯
Oct 24th 2013, 19:15, by whalegirl

作者whalegirl ()

站內Food

標題[抱怨] 反推慶城街海南雞飯

時間Thu Oct 24 19:15:36 2013

下班外帶一個2號便當回家, 因為看到配菜有馬鈴藷絲和豆皮很油加上不太敢吃, 便請店員只幫我打青菜(青江菜),不料店員沒有意會我的意思, 給了我一份青江菜和兩份馬鈴藷絲,當下非常客氣並語帶抱歉煩請店員幫我更換, 後來店員將餐盒打開把馬鈴藷絲夾出換成青江菜, 正當我拿到便當想再多加一些青蔥醬, 店員便有些不悅的對我說下次要多加可以跟她說, 隨後叫另一位店員給了我他們事先包好幾乎就是一小口的量給我, 當下感到很不愉快, 就是因為喜歡他們的醬才想另外多加, 內用者可以自己加, 那為外帶就要受到限制? (當時沒什麼顧客我添加醬料並不會影響櫃檯顧客排隊取餐的流暢度) 納悶一個要價90元的便當連幾口蔥醬都給的不甘願? 再怎麼喜歡都不想再去買了! -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.52.6.194

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()