Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
[請問] 朋友的朋友 要拆另一邊朋友的車
Oct 24th 2013, 19:45, by bei25

作者bei25 (bei)

看板ask

標題[請問] 朋友的朋友 要拆另一邊朋友的車

時間Thu Oct 24 19:45:33 2013

以下用簡稱 朋友A(問我車牌) 朋友的朋友,簡稱朋友B(要拆車的人,B小弟我不認識) 另一邊的朋友C 事情是這樣的 今日朋友A突然LINE我問我說朋友C的車牌號碼 一開始不疑有他的就先說了 後來問才知道 原來朋友B跟朋友C好像有些事情= = 所以朋友B打算去拆朋友C的車.... 想問各位大大們 我現在該如何是好 是該什麼都不說看朋友C的造化 還是該跟C講讓她有所防備 因為我也不希望看到她車被拆.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.218.170

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()