Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
ASUS New PadFone Infinity(A86)SIM接觸不良,華碩真的要再加油!
Oct 23rd 2013, 22:27

一直以來對於ASUS都保持很好的觀感,
用了筆電、顯示卡、無線AP,
也只壞過顯示卡而已,當時送修感覺還不錯
直到購入了New PadFone Infinity開始了這一連串的不愉快...
也終於讓我對華碩感到失望。

兩分鐘內丟了3次

按這裡檢視圖片

為何會有兩張維修單?
因為第一張是送修平板基座,
10/9晚上打開來用發現中間有一小團疑似暗點(當時沒有想到要先拍照留念)
10/10下午想說來去送修,結果國定假日休息我可以理解
10/11因為什麼東西的也休息...
你皇家要當大爺多放一天假你官網可以放個公告吧?!
(有放,但是夠隱密,我也是看其他大大回文才發現的)
還好林北夠聰明有先打電話,
不然就像這位大大一樣...
買PFI維修就算了,華碩的服務品質真是讓我有點生氣 ~

未完待續~

我不是男生,也不是女生,我應該是畜生!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()