Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
投資800萬 ->保證租金三萬
Oct 23rd 2013, 14:15

哇系熊爸爸 wrote:
建商代管兩年,保證租金每月1.5萬
800萬可買兩式,租金三萬...(恕刪)


凡事跟你拍胸脯掛保證的,9成以上都是有問題的
如果這穩賺不賠,建商自己搞就好了,還會輪得到你嗎
我問一個問題,如果有個投資方法穩賺不賠,你會偷偷自己搞,還是招募大家來一起搞
是我的話,我會自己搞,絕對不會告訴別人(家人不算)
既然這麼賺,我就自己賺就好了,等我賺飽了,剩下那些牛肉骨頭再丟給別人去啃
這是社會現實面

hauikimo

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()