Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[徵求] 一條壞掉電器的電源線(希望是永和
Oct 12th 2013, 19:52, by redeyeswing

作者redeyeswing (redeyes)

看板ShuangHe

標題[徵求] 一條壞掉電器的電源線(希望是永和

時間Sat Oct 12 19:52:15 2013

標題可能有點怪@@? 事情是這樣的 我家裡廁所的燈座壞掉 現在沒辦法用 可是如果要找工人重新安裝又有點花錢 所以想自己裝一個克難的燈座 可是材料買回來後 發現原本一條我準備拿來組裝的電源線被我的老媽拿去給人回收了-.- 想請問一下有沒有永和的版友剛好有壞掉電器的電源線可以給我? 類似喇叭電源、延長線的插頭0.0 (拿我家延長線來拍...類似這樣的@@ http://ppt.cc/MIyY 如果剛好有的永和板友可以給我嗎?感激不盡^^ 站內或推文我都會看到^^ -- 我是個宅宅 而且我是個行動力旺盛的宅宅0.0 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.198.218

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()