Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
Re: [求助] 這樣會很兇嗎?(打LOL)
Oct 12th 2013, 18:40, by aidaP

作者aidaP (愛打屁)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 這樣會很兇嗎?(打LOL)

時間Sat Oct 12 18:40:13 2013

就像前面有人說打遊戲打牌可以看出EQ,開車好像也是 我是覺得原原文男友可能得失心太重,或許他把生活重心放太多在遊戲上 如果是我男友我會好好跟他聊聊,畢竟遊戲只是調劑生活而已 我常跟男友去他朋友家看他們一群人在組隊打LOL,男生罵罵髒話好像是免不了 但是即使誰突槌或是雷人,他們罵一兩句也沒就沒了,大家都還是好麻吉好隊友 因為遊戲破壞感情太不值得了 說到這點!我覺得讓我支持男友打電動還有一個很重要的因素!! 就是他EQ很好~~即使輸了也不氣餒或是生氣,頂多以打打電腦首勝結尾 而且也不會因為隊友差而罵人家,頂多我問怎麼輸了?他回答:隊友可能技術不夠吧 這一點大加分!那當然讓他好好的玩阿~ 所以我覺得如果男生打電動顯現出一些優點~~或許是讓女生支持的動力喔 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.142.140

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()