Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[詢問] 對公開貼文按讚
Oct 2nd 2013, 09:17, by nature1131

作者nature1131 (ok)

看板Facebook

標題[詢問] 對公開貼文按讚

時間Wed Oct 2 09:17:01 2013

想請問 有些朋友分享動態都是用公開的 我也會去按讚 但發現很多其他朋友也都會在動態看到我按讚 這不是讓人很困擾嗎? 一直看到我按別人讚的文章 但我明明沒設分享 但又發現有朋友必須要設他為摯友 才會看到他按讚的公開內容(我想改成這樣 不要占版面) 我希望我按讚是給貼文的朋友 而不是給大家看我給誰按讚 不知道我這樣講會不會很模糊 請問要怎麼設定成摯友才可看到公開按讚內容 或者是 其實是對方一開始設定的問題? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 120.126.194.203

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()