Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[請問] 中華電信網路方案
Oct 2nd 2013, 02:05, by mikemagic88

作者mikemagic88 (Mikemagic88)

看板ask

標題[請問] 中華電信網路方案

時間Wed Oct 2 02:05:31 2013

目前我在中壢讀書,大一是住在學校宿舍, 升上二年級後便在外面租屋. 由於房間內網路是整棟共用的, 如果有鄰居在下載東西,網路就會不穩定. 所以我自己找了中華電信牽了網路, 使用的好像是什麼學生方案的. 當初辦的時候對方好像說要辦一年. 繳費方式我是用半年繳一次的, 前陣子忘記交錢所以被停掉網路. 去中華電信繳費時有問了一下, 他有提到說太久沒繳費他會收回數據機. 那麼半年後若我不繼續租屋的話, 我不繳網路費是不是網路會被停掉, 然後數據機拆掉就沒事情了呢? 還是會有合約上的什麼問題呢? P.S 這次繳錢我大概拖了將近兩個月, 本來是七月份就要繳費了, 我九月底才繳. 所以感覺是沒有什麼合約上的問題嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.137.128.252

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()