Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Pay Off Debt Faster

Tackle your debt and protect your credit with our free online tools.
From our sponsors
Re: [求助] 男友只投資股票,不工作
Sep 27th 2013, 00:01, by jimmy8069

作者jimmy8069 (jimmy)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友只投資股票,不工作

時間Fri Sep 27 00:01:39 2013

勸妳換男友吧!!!若他年紀很大(我猜應該也有28歲吧) 我也是讀資訊的,但他的想法是我在大三的想法,且還能比他賺的多 First: 他賠錢的話我猜她應該會和你要錢進場投資 -> 若結婚家庭用錢不穩定 -> 更不用說生子,你倆溫飽都是問題還孩子勒 Second: 若你要救他,你應該要叫他媽把錢移開,我猜也不適他賺的錢,異想天開, -> 應該把錢轉換到房產,他也沒錢再玩股票 -> 這樣有窩又可以投資,但 我覺得他還蠻不負責任的 -> Are you sure you want to marry with him Best Regards, handsome boy -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.117.220.108

jimmy8069:ㄎㄎ 我媽就是這樣對我的,說真的房產才會賺錢 09/27 00:03

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()