Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[心得] 美廉社真的好累好累...
Sep 23rd 2013, 21:43, by lovedeity

作者lovedeity (Deity)

看板Salary

標題[心得] 美廉社真的好累好累...

時間Mon Sep 23 21:42:58 2013

第一次實習就選擇美廉社,常常爬文都說美廉社不好,自己想說美廉社那麼小間 應該很輕鬆吧!? 我錯了... 我錯了... 我真的錯了... 從第一天到店裡甚麼都不會,店長就只交一些簡單的而已,如果說只靠體力搬東西 我或許不會那麼疲憊,米不僅要分開裝還要分神去結帳 冏" 一天下來光手臂就好痛! 8.5小時我"真正"有休息到的就中午1小時... 其他時間1秒都沒停過!!!!! 不是理貨就是結帳,不是結帳就是裝米... 我大概數一下我今天光裝米大概就有50袋吧! 5袋相當於一大包米,所以我今天大約弄好10袋左右 這還不算啥,光搬那些貨我真想落跑... 超多!!! 只有超多形容而已!!! 好吧,好不容易終於到下班時間了,我發現我還要倒貼213元... "冏冏冏冏冏冏" 好啦,屁話講完了,該洗洗睡了。 PS:一個月薪資22K -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.0.50.143

LAWfOREVER:拍拍 09/23 21:45

WenliYang:Q Q 09/23 21:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()