Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[請問] 筆電無法上網
Sep 23rd 2013, 03:13, by nashiba

作者nashiba (萊仔)

看板ask

標題[請問] 筆電無法上網

時間Mon Sep 23 03:13:47 2013

想請教各位 我的筆電是用房東給的wifi連線 可是我室友的筆電能上網 我的卻無法 按了網路和共用中心 最上面出現的是 USER-PC----無法辨識的網路--X--網際網路 因為上不了網 所以按了“偵測問題” 但是電腦偵測不出來…… (疑難排解無法辨識問題) 看了一下wifi內容 安全性類型:WPA2-Personal 加密類型:AES 請問我到底是哪個環節設定錯?? 我也試過重開機 但是一樣無法 拜託快救救我QQ 無法上網的電腦真的好不方便 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.158.101.30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()