Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
它是假的,但是我想知道它有多假?
Sep 11th 2013, 14:40


沒想到這一篇變成

熱門討論~

感謝前輩們熱心的指教

按這裡檢視圖片

前一陣子我送給我朋友一隻新的卡西歐鋼帶數位指針的新錶,大約2700元!

上週他來找我說他在大陸買了一隻“名錶”給我!

想也知道一定不是真貨!

因為對錶沒有研究(我只要好用不容易故障就好!最好的錶也只是10000多元的精工錶)

我看我朋友對這只錶讚譽有加,也只好收下,還在想是否要戴上它出門?

想在此問一下前輩這一只錶“有多假”呢?

是否可以戴出門?

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()