Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[請問] 隱翅蟲幼蟲有毒嗎
Sep 12th 2013, 02:19, by iamcy

作者iamcy (粉塵)

站內ask

標題[請問] 隱翅蟲幼蟲有毒嗎

時間Thu Sep 12 02:19:36 2013

今天我在我房間打死幾隻 黑色細小的小蟲子 尾巴會轉來轉去那種 我一開始擔心是隱翅蟲 google一下發現長得不一樣 因此安心不少 結果在睡前 我發現了... http://ppt.cc/wTxT 這根本是隱翅蟲沒錯吧..... 所以之前打死的應該是幼蟲 仔細檢查床單發現上面有黑色 屍漬 沒意外的話我曾壓死過小幼蟲了... 不知道幼蟲有沒有毒 好擔心身體變得跟google到的圖片一樣 我現在因為心理作用全身很癢 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.59.2

godo:注意有無紅裡透白的斑.有的話可能就準備發作了 09/12 02:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()