Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[請問] 對方肇事的責任歸屬
Sep 12th 2013, 00:55, by eclipser99

作者eclipser99 (ㄅㄧㄚˋ子)

看板ask

標題[請問] 對方肇事的責任歸屬

時間Thu Sep 12 00:55:40 2013

========================== 各位大大安安 小弟最近為了一件事情擔憂很久 事情是這樣的: 昨天跟同學騎機車去吃飯的時候 我這邊是綠燈 一個男的騎著機車(前面站著他莫約3歲的女兒,還沒有戴安全帽) 高速闖紅燈(絲毫不減速) 把我撞翻在地 非常幸運的我只有雙手多部位肌肉挫傷 那個闖紅的的爸爸左手骨折(小女孩破皮而已) 路口都沒有店家沒有監視器雙方也沒有行車紀錄器 對方一直堅持沒有闖紅燈 騎在我後面的兩個同學都可以證實我們這個方向是綠燈 請問: Q1:是對方闖紅燈肇事,但是對方的傷比我重,又有小孩在車上(馬路三寶) 會不會我的責任比例比他大啊!? Q2:如果真的對方鬧大,只有騎在我後面的朋友們可以作證 請問效力會不會大打折扣?! (因為我們認識的關係) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.164.91.105

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()