Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[感謝] huoguoding大送的7-11點數
Sep 12th 2013, 00:16, by ardethbay

作者ardethbay (FUCK!!)

看板give

標題[感謝] huoguoding大送的7-11點數

時間Thu Sep 12 00:16:52 2013

其實我還差很多點的說, 只是最近看到好多人在送點數,燃起想集到的慾望 剛好在板上看到huoguoding大贈送24點 也贈送太多~了~吧~~ 心想有了這批援軍很快就可以達陣啦~~ 立馬回信索取,到了面交地點, 準備去運動的huoguoding大給了我文中的點數... 「可是這樣也還沒集到沒關係嗎??」 「沒關係啊~ 有試有機會,活動有延長,真的集不到最後一兩天我就成全別人吧~~~~」 「嗯~給你。」 huoguoding大忽然從口袋拿出另一張集點卡 「挖x!!」抱歉講了髒話,因為打開看,是一整張貼滿的點數~ 此時我才知,原來huoguoding大是湖中女神來的,送了我一份驚喜 看到一整張貼滿的點數,有點驚到,因為我從來沒蒐集過7-11的點數換過贈品 也沒看過原來貼滿一整張的點數這麼震~憾~~~ 「慢慢騎喔~」 臨走時huoguoding大不忘提醒。 騎回家的路上,心中感動莫名,我想,令我震憾的不是貼滿點數的集點卡 而是huoguoding大讓人血壓升高的愛心。 感謝huoguoding大,也感謝give板, 讓我在普通的日子裡得到難得的小確幸(揍飛!!)。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.231.159.60

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()