Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。
《我可能不會愛你》我也要當個李大仁(下)
Jul 5th 2013, 05:38

我可能不會愛你

《我可能不會愛你》偶像劇的心得總算寫到最後一篇了。

第9集

《我可能不會愛你》第9集

大仁哥也是會生氣的。

《我可能不會愛你》第9集

沮喪,非常的沮喪。

沮喪自己不知道在庸庸碌碌些什麼,

沮喪不知道自己該為什麼而奮鬥,

沮喪我莫名其妙的發脾氣,

沮喪挫敗、沮喪被拒絕,(省略)

我在沮喪我說出的那些話...

《我可能不會愛你》第9集

只是想備份這句話:非常地沮喪

《我可能不會愛你》第9集

只是想備份這句話:太可笑了

《我可能不會愛你》心得

(上)第1~4集

(中)第5~8集

.(下)

附註:

放截圖只是想幫各位看倌回憶一下小豪說的是那些片段,感謝。

【偶像劇資訊】

《我可能不會愛你》

編劇:徐譽庭

導演:瞿友寧

首播:2011年9月18日(民視無線台)

片頭曲:韋禮安《還是會》

片尾曲:林依晨《翅膀》

演員:林依晨、陳柏霖、王陽明、陳匡怡

延伸閱讀

.所有電視類作品心得,分類:電視、公共電視節目只列標題

Facebook 轉貼連結的設定

.點個讚,追蹤這個部落格的文章:闕小豪 on Facebook 或 Google+

謝謝觀賞。

如果您覺得寫得不錯,或是對您有幫助,請別客氣的留下回應或點個讚。 

也歡迎各位朋友用「轉貼連結」或「分享」的方式轉貼文章。 

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()