Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
[問題] 昨天在鼎王打包的飲料...
Jul 5th 2013, 13:02, by moe810

作者moe810 (凋零的秋天)

看板Taoyuan

標題[問題] 昨天在鼎王打包的飲料...

時間Fri Jul 5 13:02:12 2013

昨天跟男友兩人去吃鼎王 我們飲料點了酸梅湯 滿大一壺的沒喝完 至少還有一半多一些 我就問店員是否可以打包飲料 店員說可以 還問我鍋底要不要順便 因為最近沒下廚想說算了 請她飲料打包就可以了 後來她拿了一瓶用方型寶特瓶裝的酸梅湯 說是我打包的飲料 我這時也沒多注意 還想說 哇 鼎王還有專門打包飲料的瓶子(真是太白癡了我) (因為老四川是用類似一般500cc手搖飲料的杯子裝) 結果剛剛想到 要拿出來喝 忽然發現.......那寶特瓶怎麼感覺是再利用的? 因為我看到瓶蓋下的那個圓環 有打保存期限 這分明就是市售的寶特瓶飲料的瓶子啊 囧 仔細看瓶口裡面還髒髒的 用手搓還搓不掉 男友還說 搞不好他們賣的酸梅湯不是自製的啊 是市售瓶裝倒在壺裡賣而已 然後要打包再倒回去~ 我還愣了一下 想說 對齁 好像有一個牌子叫北京乾隆的酸梅湯 結果我去姑狗 看到圖片傻眼 罐子完全不一樣 北京的瓶口大 直瓶身 我拿到的是類似愛之味麥茶or雲霧綠茶的寶特瓶 (如果有人想看再補圖) 有沒有版友可以告訴我 這是正常的嘛?? 希望只是我多心了 但我現在真的不敢喝它了 哭哭.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.53.27

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()