Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
Re: [求助] 女友突然消失
Jul 3rd 2013, 19:38, by newy

作者newy (嗯嗯呵呵去洗澡)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 女友突然消失

時間Wed Jul 3 19:38:29 2013

※ 引述《Replication (Replication)》之銘言: : = =交往一年又幾個月了 : 前天很恩愛的 寶貝我去睡囉~ 寶貝晚安安安 : 然後她也LINE 抱抱 雜七雜八的 : = =結果消失一天 今天也沒音訊 : 看她FB有上 之後密她 她第一個訊息有看 : 後來也沒回 我再密她 她沒看 : 打電話也不接 : = =然後我就想說問她朋友看看 不過她朋友 不看也沒回 : 我跟她朋友也認識 常常跟我女友和她朋友一起出來 : 剛剛也發現 女友為了跟我在FB聊天的 分身帳號也消失了 : = =現在FB也是上線中 : 不過傳給她的LINE 她沒看= = : 打了兩通電話也沒接 我就沒打算再打了 : 所以我是被甩了嗎? 還真突然的說 : 前天還很恩愛 隔一天人就消失 : =口= 誰有相關經驗!! 不用太驚訝 你這個ROUND至少還有一年又幾個月 我遇過兩個月多 火就熄了的XD 一開始也是恩愛親親 剛下課剛下班就一定要見面 她坐在後座抱超緊的 耳邊還說:等你好久惹>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.233.196.123 ※ 編輯: newy 來自: 36.233.196.123 (07/03 19:39)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()