Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
有關bts問題..
Aug 2nd 2014, 11:42

大大您好!
小弟是MBPR 15"的主人,在7/25選擇使用apple教育商店搭配back to school活動再減3000購買的,7月30日電腦到貨。

要使用教育價必須證明你是大專院校學生(等其他資格),而當初我是使用0800-020-021的蘋果客服專線去做訂購的動作,而該客服人員其後發了mail要我證明,當時我找不到學生證只好使用之前申請的在學證明書,而一天後我的教育審查資格都過了,所以只要提出證明應該是沒問題的,不一定只能使用學生證。

第二是刷卡人的問題,我的MBPR刷卡人為我父親,而我在電話中有提到,不知道是不是因為這樣的關係,所以他並沒有要求我附上刷卡人是否為直系親屬之類的證明,整個過程的mail來往我只傳了在學證明書而已!

希望這樣有幫到您!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()