Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
車行老闆又這樣說啦~~~~兩陽~~~
Jul 30th 2014, 13:48

剛剛去光陽店家加機油
聊到我要買gt-evo
店家就開始說...
你知道我以前是掛三陽的吧
為什麼會掛光陽呢
就是因為三陽的車子問題太多
而且他們車都擺很久 領車牌balabala講一堆..
小弟秉持著ptt人說的
兩陽都很爛
選各自己喜歡的跟他說GT-EVO品管有好一點啦這樣...
然後又說V2+車廂太小我不愛
GP-125好像也普普之後
他才算放棄說服我買光陽車

但...
最近發現路上光陽店家越來越多
三陽有點難找到了
光陽的市占率也一直提升
還是會想
難道光陽車子品管真的比較好?否則市占率怎麼越來越高這樣

--

PS:雖然我也想買光陽(現在這台悍將問題有夠多的)
但6萬左右的車 似乎還是只能挑EVO 要省油 車廂不能太小這樣..

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()