Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
[請益] 酒糟皮膚有人用過bio-care嗎?
Jul 8th 2014, 18:02, by eleine112

作者eleine112 (栗子)

看板BeautySalon

標題[請益] 酒糟皮膚有人用過bio-care嗎?

時間Tue Jul 8 18:02:41 2014

最近天氣悶熱 酒糟就一直浮現 我已經盡量不出門 在家也是一直吹冷氣 一覺得不舒服就趕快噴理膚溫泉水 但酒糟好像越來越難控制 我上網看到bio-care 我填了資料問他 他說會給我試用品用 想知道版上有人用過他們加的產品嗎?? 另外 想知道我的保養順序 可以請大家幫我看一下我哪裡出問題了嗎?? 洗臉:舒特膚 乳液:多容安濕潤乳液(每次用都會有刺痛感) 精華液:聖膚美脂質平衡液 卸妝:'旁式卸妝液 想麻煩大家給我意見 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 210.64.89.13 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1404813763.A.28E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()