Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 對她就只是朋友
May 15th 2014, 06:02, by totenkopf001

作者totenkopf001 (骷髏)

看板Boy-Girl

標題[心情] 對她就只是朋友

時間Thu May 15 06:02:41 2014

剛跟一個女性朋友和好 結果過沒幾天差點又開始吵 我一直不懂 我對她的想法只是朋友 但是沒到喜歡的程度 她的一些態度就一直讓我覺得很奇怪 1.她不讓我認識她的一個男性朋友 她們兩個很好,我也想說認識一個朋友無妨 她就是不讓我認識他 不懂 反而是我一個男性朋友想認識她 我就不會介意 讓他們認識 這女生到底在想啥= =? (這女生很重視朋友) 2.對我充滿期待,我有問題時會指出我哪邊做錯 然後還會為此生氣,之前絕交就覺得她管太多 問題後來想說沒必要搞到了死不相往來所以才又和好 問題過幾天又差點為小事情吵架.. 從來沒碰過有女生那麼會因為一點小事而吵架 當然 也不會有那種對我有期望的女生 ---------- 我會在意她 所以當初才會選擇和好 但是 只是覺得她很不錯 沒到那種喜歡 問題是他有些做法實在令我搞不懂= = -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 203.73.225.216 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400104964.A.F47.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()