Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
Re: 我很愛妳,可是不想讓妳知道
May 15th 2014, 00:17, by takizawa5566

作者takizawa5566 (龍澤)

看板Boy-Girl

標題Re: 我很愛妳,可是不想讓妳知道

時間Thu May 15 00:17:18 2014

※ 引述《z1530223 (肥宅勛)》之銘言: : 不知道為什麼自己總有很蠢的想法 : 雖然很蠢,但我卻總是無法自拔去做.. : 就算她現在身邊的不在是我 : 我也想用自己的方式守護她 : 我知道如果讓她知道我這樣做一定是種困擾 : 所以我不會讓她知道 : 我一直想要的不是把她留在身邊 : 而是看到她過的開心幸福快樂 : 這樣就夠了..我知道這樣很蠢 : 但我不知道為什麼自己會這樣 : 當看到那個男生能帶給她的笑容是我曾經帶給她,她很幸福的那種笑 : 我留下祝福,這才是對她真正的幸福。 你的人生還很長,照你這樣所說的情況發展下去,你是打算守護她到老死嗎? 說白一點,這只是你一廂情願的想法。 你以為在演偶像劇喔?悲情守護然後終於有一天出現奇蹟了? 月老不會同情你,反而會搖頭,納悶你為什麼不向前看,為了一顆樹放棄整片森林。 如果不小心被女方發現了,她絕對不會被你感動到,只會覺得你很纏著她,是個變態而已。 仔細思考,你想要這樣嗎? 多想兩分鐘,可以不必這麼悲哀。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.110.34.91 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400084241.A.FFA.html

antibody27:中肯 05/15 00:27

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()