Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
【明星自述】汪東城不捨媽媽思念滿屋
May 13th 2014, 16:05

爸爸過世後,我跟媽媽相依為命,媽媽很低調,向來不喜歡麻煩人,有一次她偷偷來「飛輪海」的簽唱會,事先沒讓我知道,怕我會號召親友來幫忙照顧她,也怕我會分心。
 
不過媽媽後來還是洩露了行蹤,雖然她不曾曝光過,但之前有粉絲跟到我家過,知道她是我媽,她一出現就被眼尖的粉絲認出來,引起一陣小騷動,粉絲上了台還跟我說:「你媽有來耶!」害我當場失控,在台上哭了,有不解的粉絲還問為何哭?
 
媽媽除了曾偷偷參加我的簽唱會外,還會偷偷去賣海報的地方買我的照片、海報,有次我進了她的房間一看,滿房間都是我的東西,有些是粉絲送她,有些是媽媽自己買的,其中不乏公司沒出的產品,雖然媽媽說她很驕傲有我這個兒子,才去收集這些東西,但我在想是不是我太忙,沒空陪她,讓她寂寞,她才要看照片想兒子,讓我有點心疼。
 
我想跟媽媽說,我已經長大了,希望她不要擔心我,相信我可以成為一個有肩膀的男人,最重要的是我要說:「媽媽,我愛妳!」(口述/汪東城  整理/陳幼英)
 

汪東城期許自己成為有肩膀的人。資料照片



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()