Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[心情] 對於一些人來說
Nov 25th 2013, 21:13, by airmetal

作者airmetal (青鳥)

看板Boy-Girl

標題[心情] 對於一些人來說

時間Mon Nov 25 21:13:19 2013

我覺得 或許對於一些人來說 如果不花心的話真的無法 專心的顧好最愛的那一個吧 前陣子看某花心男很不爽 在外找砲友找得這麼理所當然 今天跟他嗆聲後 突然有這樣的想法 他平常還是對他女友很好 像他自述的那樣 不然女友不會這麼不離不棄吧? (這一段很屁 但是我真的這樣認為) 該罵的罵過就好了 女友的幸福是女友自己去決定的 重點還是男方自己願意改變這種狀態吧 那是他的人生 不見得我去當抓耙子 就能改變他的狀態 或是自以為拯救了女友 因為他們之間的相處我也不是很懂 我認為我所做的有限 或許氣球吹得還不夠大吧? 也有可能吹到一個極限時就氣消了? 我想就讓他們自己去醞釀吧 我真的希望他們能夠幸福 -- 誠實的面對自己 才能替問題找出答案 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.38.48.248

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()