Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[問題] 公務車或私車公用?
Nov 21st 2013, 22:59, by qaqazz

作者qaqazz (singer)

看板Salary

標題[問題] 公務車或私車公用?

時間Thu Nov 21 22:59:45 2013

大家好 原Po為社會新鮮人, 第一份工作為業務,至今四個月, 面試時,老闆表示有公務車可以給我開 上班時間為9:00-17:30 原則上我都是騎車上班,再開公務車出去, "五點半前要把車開回公司"(因為老闆晚上要用車)    ↓ 非常不方便,有時候要等客戶會超過時間,卻有這事阻礙。 有時候早上七點要到客戶那, 這種情況下我就會直接開自己家的車,油資實支實付, 最近興起之後都開自己家的車的念頭, 所以想詢問公司是否有補助, 如保養費/燃料稅等 可是我媽一直叫我不要問= = 他叫我就乖乖開公務車,特殊情況開自己的車沒關係。 而且我才剛過試用期。 可是我認為這是自己的權力可以爭取。 請問各位前輩,開公務車or私車公用? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.224.93.27

Kamiya:這麼小氣的公司 你還待著幹嘛 11/21 23:01

qaqazz:等到我做出一些成績再走人XD 11/21 23:04

medama:乖乖開公務車,特殊情況開自己的車 +1 11/21 23:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()